Annuleren of wijzigen van je reservering
Soms lopen dingen anders dan gepland. Geen zorgen – bij De Vlotte Vloot houden we daar rekening mee. Hieronder lees je hoe annuleren of wijzigen werkt.
Annuleer je tot 24 uur vóór vertrek, dan brengen we 25% van de huursom in rekening.
Annuleer je korter dan 24 uur van tevoren, dan rekenen we het volledige bedrag voor de boottocht.
Annuleren van arrangementen en activiteiten
Voor de meeste arrangementen kun je tot 48 uur van tevoren kosteloos annuleren. Denk hierbij aan:
- Borrelplank
- Drankafkoop
- Luxe lunch
- Koffie/thee met Bossche bol of worstenbroodje
- Fingerfood en bittergarnituur
Wil je één van deze opties annuleren? Laat het ons uiterlijk 48 uur voor vertrek weten.
Workshops: Bossche Bollen en worstenbroodjes
Voor de workshops gelden aparte voorwaarden:
- Annuleer je meer dan 7 kalenderdagen van tevoren, dan krijg je het volledige (aanbetaalde) bedrag terug.
- Bij annulering tussen 7 en 4 kalenderdagen van tevoren ontvang je 50% van het bedrag retour.
- Annuleer je korter dan 4 kalenderdagen van tevoren, dan wordt het volledige bedrag als administratiekosten ingehouden.
Wijnproeverij
Annuleren voor de wijnproeverij kan tot 24 uur van tevoren. Je krijgt het betaalde bedrag dan niet terug, maar je mag de proeverij kosteloos verplaatsen naar een andere datum. Dit aanbod blijft één jaar geldig.
Annuleer je binnen 24 uur voor aanvang van de proeverij, dan blijft het volledige bedrag verschuldigd. Wel mag je iemand anders in jouw plaats laten deelnemen.
Wil je je reservering verplaatsen?
Wil je de vaartocht verzetten naar een andere datum? Geef dit aan ons door en laat het ons dan binnen een week weten. Je betaalt in dat geval alleen 10% wijzigingskosten, naast het huurbedrag.
Laat je het later weten, dan gelden de reguliere annuleringsvoorwaarden.
Hoe kun je annuleren of wijzigen?
Stuur een e-mail naar info@devlottevloot.nl. Vermeld altijd de datum waarop het betrekking heeft en onder welke naam is gereserveerd en geef duidelijk aan wat je wilt aanpassen. We denken graag met je mee.
Wat als het weer tegenzit?
Jouw veiligheid staat voorop. Onze boten zijn voorzien van een dak, waardoor er ook gevaren kan worden als het regent en iedereen droog kan staan/zitten. Bij zeer slecht weer met veel wind of extreme omstandigheden nemen we contact met je op. In overleg kijken we dan naar een passende oplossing, zoals verplaatsen of annuleren. Uiteraard zijn er dan geen kosten aan verbonden.
Heb je vragen of twijfel je over wat het beste is? Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag persoonlijk verder.
